Kontaktujte Aničku!
+ 420 721 483 007
Záruka 100% spokojenosti
Pokud káva nesplní vaše očekávání,
vrátíme vám zpět peníze za objednávku.
Stačí poslat zpět 75% obsahu balení.
Postup objednávání v e-shopu Káva Monro:
- V detailu produktu proklikněte na tlačítko "Koupit" . Vyberte si varianti, druh balení 100g, 250g, 500g,1000g a počet balení.Pokud chcete kávu mletou, uveďte prosím tuto informaci do poznámky na konci objednávky. Nezapomeňte uvést vámi preferovaný způsob přípravy. Hrubost mletí vám upravíme přímo "na míru".
- Produkt se přesune do košíku. Pokračujte, dokud váš košík neobsahuje všechny požedované položky.(za objednávku nad 1000Kč získáváte dopravu zdarma a 100g balení kávy zdarma). Přejděte k objednávce.
- V prvním kroku objednávkového procesu vidíte balení kávy a počty balení. Počty balení můžete snížit nebo zvýšit. Současně je zde zaškrtávací pole "Mám slevový kód" . Po zaškrtnutí této možnosti se objeví pole do kterého napiště kód slevovy nebo dárkového poukazu. Lze vložit pouze jeden kód. Příslušná sleva nebo hodnota dárkového poukazu se z objednávky odečte.
- Pokračujte dále do ruhého kroku objednávkového procesu, kde vyberte dopravu a platební metodu. Po výběru stiskněte tlačítko "Pokračovat v objednávce"
- V třetím kroku objednávkového procesu zadejte fakturační adresu, doručovací adresu, případně zde můžete zvolit možnost nákupu na firmu. Po aktivaci pole zadat poznámku nám můžete k objednávce napsat cokoliv, co považujete za důležité. V políčku "Informace o mletí kávy" zadejte informaci o případním mletí, jaké balení kávy, způsob mletí nebo způsob přípravy.
- V posledním čtvrtém kroku objednávky je rekapitulace objednávky a souhlasy s informacemi. Z každého objednávkového kroku se můžete kdykoliv vrátit zpět a údaje upravit.
- Po dokončení objednávky, v případě že jste zvolili platbu kartou se aktivuje platební brána a po úhradě je objednávka dokončena.
- Okamžite po dokončení objednávky zasíláme na vámi uvedený mail s informací o dokončení objednávky a jejím dalším zpracování
- O dalším stavu objednávky Vás budeme informovat mailem, nebo telefonicky.
Nejčastější dotazy:
Kde naleznu kávy k objednání?
Kávy jednoduše vybírejte na uvodní straně našeho eshopu, případně vlevo nahoře jsou kategorie produktů seřazené podle jejich vlastností. Zvolte si příslušnou kategorii, která vás zajímá a objeví se druhy kávy. V kategorii "Arabiky dle země původu" naleznete všechny druhy káv, které dovážíme podle země, kde se káva pěstuje.
Jaká balení kávy máte a jak je zvolit?
Po volbě kávy je nutné zvolit variantu produktu v detailu příslušné kávy. Varianty balení kávy jsou balení sáčků po 100g, 250g, 500g a 1000g. Zvolenou variantu vložte do košíku.
Prodáváte pouze zrnkové kávy nebo i mleté?
Standardně prodáváme čerstvě pražernou kávu zrnkovou, pokud máte zájem o kávu mletou je potřeba v závěrečném kroku objednávky napsat do poznámky jaká balení kávy chcete umlet a na jaký způsob přípravy.
Nevím si s něčím rady, něco nefunguje.
V případě, že si nevíte rady nebo potřebujete individuální pomoc, radu piště kdykoliv na info@kavamonro.cz nebo volejte 724 488 172. Rádi vám pomůžeme a poradíme.
Mám zájem o kávu ve větším množství pro firmu obchod.
Informace naleznete v sekci "Služby pro firmy"